Søker arrangører til fokusgruppe for fremtidens arrangører
Kundeklubber har vært sjeldne i kultursektoren, men sammen med Receipts og et knippe utvalgte arrangører ser vi frem til å utforske mulighetsrommet som ligger her – det er stort.
En kundeklubb, eller lojalitetsprogram, er en strategisk tilnærming for å identifisere og belønne lojale kunder. Men det handler ikke bare om enkle rabatter – det handler om å bygge sterke bånd og tilby en personlig opplevelse som gjør kundene fornøyde og lojale. Arrangørene får muligheten til å forstå markedet og publikummet sitt bedre, mens publikummerne føler seg mer verdsatt som medlemmer av en eksklusiv klubb.
Som en del av dette initiativet, inviterer Betala noen av våre kunder til å delta i en fokusgruppe i løpet av høsten 2023. Målet vårt er å sammen utforske hvordan vi kan skape innovative løsninger for arrangører, forbedre kundeopplevelsen og øke engasjementet. La oss finne ut om det er ‘hot’ eller ‘not’ for sektoren.
Arrangører som blir med inviteres i første omgang til en to timers workshop i løpet av oktober/november. Det er kostnadsfritt å delta og man kan delta både fysisk (Oslo) og digitalt.
Fokusgruppens innspill og ønsker rundt et velfungerende lojalitetsprogram vil bli tatt i betraktning når teknologien og funksjonaliteten utvikles videre. Vi vil også ha behov for et tett samarbeid med en eller flere arrangører som ønsker å teste kreftene i teknologien live på ett eller flere av sine arrangementer.
For å lære mer om deltakelse i fokusgruppen, ta direkte kontakt med Anders Olafsen på e-post eller telefon.