Spiller hverandre bedre
Kassesystemene fra Betala videreutvikles konstant og tilbakemeldingene fra Palmesus er med på å styrke optimaliseringen av en rekke verktøy og funksjoner som forbedrer systemet og betalingsprosessene. Stian ser spesielt verdien av enkel rapportering og monitorering av salget i sanntid.
Vi har hatt god dialog med Betala, og dere har hjulpet oss med å tilpasse løsningen til våre behov, sier Stian. Vi ser frem til å følge med på salget vårt minutt for minutt og justere vareflyt og kapasitet deretter. Denne funksjonaliteten er særs viktig for oss og jeg klør i fingrene etter å sette i gang med årets arrangement.
Kundeservicen og støtten fra Betala-teamet har vært upåklagelig, ifølge Stian. Han understreker viktigheten av et tett samarbeid med Betala, spesielt under selve avviklingen av festivalen.
Vi hadde et fantastisk team fra Betala hos oss i fjor under festivalen, sier Stian entusiastisk. Eventuelle små utfordringer som oppsto, ble løst umiddelbart, og alt gikk knirkefritt.
Det gir oss en stor trygghet å vite at vi har en samarbeidspartner som står bak oss og sikrer at alt fungerer som det skal i tilfelle uforutsette hendelser skulle dukke opp.